dla błędu mac Agar.io

 

 

https://firstgamehack.com/game-995999703.html

 

 

info: Zagraj w zjawisko online!

Akcja

informacje o wersji: * NOWOŚĆ Tryb gry - Battle Royale

języki: angielski

opublikuj Data: 2015-07-08

wersja: 2.4.5

uwaga: Bardzo lubię tę grę, ale są irytujące usterki i inne rzeczy. Na przykład, czasami, kiedy jestem na pierwszym miejscu, po prostu postanawia zatrzymać całą grę tylko na dodanie! Myślę, że jest to najbardziej irytująca rzecz, jaka mi się przydarza. Także ilość dodatków w tej grze w INSANE Nie mogę wydostać się z jednej rundy bez dodatku. Co jeszcze bardziej irytujące jest to, że zawsze są te same dodatki, które mam ciągle mówić NIE Nie chcę tej gry proszę zostawić mnie w spokoju! Również nie podoba mi się to, gdy stajesz się coraz wolniejszy, bo kiedy jestem na pierwszym miejscu, ledwo mogę się ruszać! Daję mu 3 gwiazdki, ponieważ jest to dobra rozgrywka, ale nie 5 gwiazdek, ponieważ muszą wystąpić pewne zmiany poza rozgrywką

Zhakuj podwójne PD, opcje niezwyciężone, podwójne PD lub fokus. Fitlass »Przytulny urok kraba i homara, West Sussex. Cheat Hack. Agario Hack Debug ⋆ Black Therapist Network.

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej